Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

X månader senare...

Av That Girl - 18 augusti 2013 00:08

Det var ett tag sedan. Ibland mår jag bra. Ibland mår jag skit. Ibland mår jag mittemellan.Jag har tagit körkort, en enorm lättnad. Trodde aldrig jag skulle klara av det. Inte för att jag är en dålig förare, men pga ångesten och mitt låga näst intill icke existerande självförtroende. Men det gick, och jag har även köpt en bil. En fil bil. En 06:a.Jag försöker gå ner i vikt. Vill gå ner cirka 25 kilo. Är så jäkla trött på att vara fet och äcklig och att skämmas över min kropp. Kommer inte ihåg hur det känns att vara smal. Har inte varit smal sen innan puberteten slog till. Alla som är naturligt smala borde vara jävligt tacksamma, lika tacksamma som jag är avundsjuk, och det är jävligt mycket.Idag mår jag inte så bra. Det kanske märks. Känner mig fet. Har slagit mig själv så jag blöder i munnen. Men jag kunde kontrollera mig själv så mycket att jag bara slog mig en gång. Och det är ju alltid något.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 2 februari 2017 23:26

jag tänker på detta ofta. facts and fears.   facts: jag är ful. så är det bara. jag borde väl acceptera det nån gång men det är svårt. vill så gärna veta hur det känns att vara konventionellt vacker. någon som folk ser och tänker "hon är vacker!"...

Av That Girl - 24 januari 2017 20:42

better stop now, take a look around see what you've done you'd rather live a lie than realize; you are alone   so you pretend everything's alright  it's almost easy your faith in yourself is wearing thin you're losing ground   the...

Av That Girl - 24 januari 2017 20:10

alla dessa texter har/hade också musik. jag har fortfarande kvar musiken jag skrev till vissa. Men den är hemlig!   det här är refrängen till en låt som jag faktiskt gillade. den hette "drowning"   another scar on my body that no one but i...

Av That Girl - 24 januari 2017 19:58

hittade ett skrivblock från måånga år sedan (10+) med bland annat låttexter som jag skrivit. de är inte spceillt bra (alls haha!) men kul att läsa ändå. den nedan titulerade jag smart nog "emo song"   why can't you love me and why can't you just ...

Av That Girl - 4 januari 2017 22:13

Behöver skriva av mig. Mår inte bra nu. Varje dag längtar jag till att det ska bli kväll så jag kan sova. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards