Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Det är bättre nu.

Av That Girl - 10 juni 2013 09:13

Ångesten, ilskan, hatet och stressen är inte lika stor nu. Den finns där, kommer säkert alltid att finnas där mer än vad som är normalt, men den är mindre. Dämpad. Halverad. Jag mår bättre nu. Medicinen jag käkat har gjort att jag gått upp i vikt, så jag har slutat äta den. Vill inte bli fetare. Får bara mer ångest då. Mår illa när jag ser mig själv nu. Fet. Äcklig. Vill inte se mig själv. Och så länge jag inte gör det, och så länge jag inte tänker på det, så mår jag bra.Var hos tandläkaren idag. Han var snäll och söt. Han kände och såg att min käke var ovanligt spänd. Han såg att insidan av mina kinder och läppar var helt söndertuggade, även sidorna på min tunga. Han frågade om jag bar stressad mycket eller hade ångest. Ja. Han tyckte att jag borde kontakta en läkare, eftersom jag bevisligen led av stor ångest och oro. Sant. Men nej. Jag har fått nog av doktorer. Blech. Hoppas jag har samma tandläkare nästa gång. Det är sällan man får någon bra, så känner att jag hade tur denna gång. Nu ska jag sova.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 2 februari 2017 23:26

jag tänker på detta ofta. facts and fears.   facts: jag är ful. så är det bara. jag borde väl acceptera det nån gång men det är svårt. vill så gärna veta hur det känns att vara konventionellt vacker. någon som folk ser och tänker "hon är vacker!"...

Av That Girl - 24 januari 2017 20:42

better stop now, take a look around see what you've done you'd rather live a lie than realize; you are alone   so you pretend everything's alright  it's almost easy your faith in yourself is wearing thin you're losing ground   the...

Av That Girl - 24 januari 2017 20:10

alla dessa texter har/hade också musik. jag har fortfarande kvar musiken jag skrev till vissa. Men den är hemlig!   det här är refrängen till en låt som jag faktiskt gillade. den hette "drowning"   another scar on my body that no one but i...

Av That Girl - 24 januari 2017 19:58

hittade ett skrivblock från måånga år sedan (10+) med bland annat låttexter som jag skrivit. de är inte spceillt bra (alls haha!) men kul att läsa ändå. den nedan titulerade jag smart nog "emo song"   why can't you love me and why can't you just ...

Av That Girl - 4 januari 2017 22:13

Behöver skriva av mig. Mår inte bra nu. Varje dag längtar jag till att det ska bli kväll så jag kan sova. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards